Liverpool F.C. - Poetry in motion Liverpool F.C. - Poetry in motion
deadline-day banner

FC Liverpool

29.01.2013 - 00:32 Uhr
FC Liverpool |#11
11.04.2013 - 23:51 Uhr
Liverpool confident of signing Ashley Williams from Swansea City

• Link with Brendan Rodgers seen as key factor
• Arsenal have had £9m bid for defender turned down
Meh..

•     •     •

The best there is, the best there was and the best there ever will be.#SG8

'Wenn ich United-Fan wäre, würd ich mir sowieso jeden Tag beim aufstehen eine in die Goschn haun.' - shek7

FC Liverpool |#12
18.04.2013 - 10:19 Uhr
HILLSBOROUGH campaigner Anne Williams has lost her battle with cancer.

Anne, who lost her son Kevin, 15, in the disaster was a tireless campaigner for justice and had fought unsuccessfully three times to have the discredited inquests quashed.
Rest In Peace Anne! ... am Montag habe ich sie noch Live bei der Übertragung gesehen. Sehr sehr traurig! Respekt und Hochachtung für Dein unerschütterliches Engagement für "Justice For The 96"!

•     •     •

"Don't know whether I said the right things but I tried to! I have got to get used to it but I have said this before, what appears in cold print isn't necessarily what you actually say." - Joe Fagan

Liverpool FC - never lost an away match at Anfield ... Form is temporary - History is permanent
FC Liverpool |#13
18.04.2013 - 15:04 Uhr
Liverpool target Marco Rojas has confirmed he is quitting Melbourne Victory to play in Europe next season.

The 21 year-old is courted by a number of clubs, including Liverpool and his decision to leave the A-League will surely alert potential suitors.

Although Rojas is believed to have been in contact with teams from England and Germany, the New Zealand international is staying quiet about his future.
Nachdem wir da gegen Ende des WTF schon drüber redeten, aber eigentlich relativ klar, das vor dem Sommer nichts passiert, kommt wohl langsam Bewegung rein. Habe aber irgendwie meine Zweifel daran, dass wir den Zuschlag bekommen.

•     •     •

"Don't know whether I said the right things but I tried to! I have got to get used to it but I have said this before, what appears in cold print isn't necessarily what you actually say." - Joe Fagan

Liverpool FC - never lost an away match at Anfield ... Form is temporary - History is permanent
FC Liverpool |#14
23.04.2013 - 12:57 Uhr
David Cameron calls on FA to take hard line with Luis Suárez over bite

Luis Suárez has been charged with violent conduct by the Football Association for biting Chelsea's Branislav Ivanovic and Downing Street has called for stiff sanctions
Keine Ahnung, ob das schon irgendjemand gepostet hat, aber ich denke nicht, das man ihn vor September wieder in der BPL spielen sieht.
  Post-Optionen
Den kompletten Thread wirklich löschen?

Paten-Optionen
Möchtest Du den Beitrag wirklich löschen?
  Diesen Beitrag alarmieren
  Lesezeichen
  Abonnierte Threads
  Guter Beitrag
  Guter Beitrag
  Guter Beitrag
  Post-Optionen
Nutze die Thread-Suche, wenn Du diesen Post in einen anderen Thread verschieben möchtest. Drücke Thread erstellen, wenn aus diesem Post ein eigenständiger Thread werden soll.
Widerruf Tracking & Cookies

Du hast erfolgreich deine Einwilligung in die Nutzung unseres Angebots mit Tracking und Cookies widerrufen. Damit entfallen alle Einwilligungen, die du zuvor über den (Cookie-) Einwilligungsbanner bzw. über den Privacy-Manager erteilt hast. Du kannst dich jetzt erneut zwischen dem Pur-Abo und der Nutzung mit Tracking und Cookies entscheiden. Bitte beachte, dass dieser Widerruf aus technischen Gründen keine Wirksamkeit für sonstige Einwilligungen (z.B. in den Empfang von Newslettern) entfalten kann. Bitte wende dich diesbezüglich an datenschutz@transfermarkt.de.